Przyjazne CukierNIE
Oprawa graficzna akcji dla cukierników. Na całość identyfikacji graficznej złożyły się: logo, strona www, katalog wizerunkowy z recepturami, materiały POS.
Oprawa graficzna akcji dla cukierników. Na całość identyfikacji graficznej złożyły się: logo, strona www, katalog wizerunkowy z recepturami, materiały POS.
Rebranding oraz identyfikacja wizualna galerii handlowych. Zakres prac obejmował: zaprojektowanie spójnych logotypów poszczególnych obiektów oraz właściciela, opracowanie wytycznych do tworzenia grafik oraz serii materiałów. Praca dla Resort Marketing. 1.Opracowanie spójnych sygnetów inspirowanych nazwą bądź lokalizacją obiektów, a na ich podstawie logotypów. 2.Wersje pionowe i poziome logotypów. 3.Materiały drukowe. 4.Motywy identyfikacji wizualnej i Key Visuale.
Branding dla aplikacji ułatwiającej pomoc prawną. Syntetyczny, wieloznaczny i elegancki sygnet połączony z nowoczesną typografią i kolorystyką.
Oprawa graficzna akcji edukacyjnej z konkursem firmy Solaris kierowanej do dzieci, nauczycieli i pedagogów. Logo, Key Visual, gra miejska, materiały drukowe oraz murale, które były nagrodami w konkursie. Praca dla Resort Marketing. Logo i KV: Mapa do gry miejskiej: Materiały drukowe: Zobacz murale >
Identyfikacja wizualna nowej restauracji. Branding łączący swojskość/regionalność z nowoczesnością. Logotyp, kolorystyka, brand hero i system ikon, które mogłyby być przenoszone na kolejne nośniki. Praca dla agencji Sun Group. Ikony podstawowe: Ikony uzupełniające: Użyte narzędzia:
Identyfikacja wizualna brandu obuwia: logotyp + paleta kolorystyczna. Słowa kluczowe: sport, natura, niezależność, ekologia. Użyte narzędzia: